Fra idé til ferdig film på en dag

Fortsatt ledige plasser! Påmelding via questalyze/ aktiv vinterferie 2021

Bli med på film-workshop med de erfarne instruktørene Andreas Altermark og Geir Magne Pedersen fra Filmhjelp.

– Vi vil gi grunnleggende opplæring innenfor film, hvor deltakerne bruker egne mobiltelefoner. I løpet av dagen vil deltakerne utvikle egne ideer, ideer som blir til manus, storyboard, før de skal filmes og til slutt redigeres. Dette blir en hektisk og moro dag i filmens tegn!, lover Andreas Altermark fra Filmhjelp.

Instruktører: Andreas Altermark og Geir Magne Pedersen fra Filmhjelp.
Tid og sted: Fauske bibliotek mandag 1. mars kl.11-16 (5 timer).
For hvem: Ungdom 13-15 år, bosatt på Fauske.
Antall deltakere: 10 stk.
Deltakerne må ta med: Egen mobiltelefon.

Enkel servering underveis (frukt og vann), men vi oppfordrer deltakerne til å ta med egen nistemat.

Smitteverntiltak: Husk å møte frisk, vaske hender og holde avstand. Vi registrerer navn og telefonnummer for å bistå ved ev. smittesporing.

Påmelding via questalyze/ aktiv vinterferie 2021

Kulturenheten i Fauske kommune arrangerer flere aktiviteter for barn og unge bosatt på Fauske i vinterferieuka (1.-5.mars). Du finner oversikt over alle aktivitetene i linken over.

God aktiv vinterferie!

Hilsen biblioteket