Legg til i kalender
Når:
19. september 2020@13:00-14:00
2020-09-19T13:00:00+02:00
2020-09-19T14:00:00+02:00
Pris:
Gratis
Kontakt:
Sigrun Fostad
75 60 43 50/ 990 35 524
I anledning Folkehelseuka 2020, arrangerer Fauske kulturskole utstilling i samarbeid med Fauske bibliotek lørdag 19. september! Kom innom biblioteket kl 13.00 og se arbeider laget av elever ved visuell kunst på Fauske kulturskole! Det vil bli vist frem arbeider fra skoleåret 2019/2020 og noen nye arbeider fra i høst, og kanskje kommer … ikke kongen, men ordføreren! 
Det er gratis inngang, men på grunn av utvidede korona-tiltak er det påmelding på forhånd:
Publikum vil også bli sluppet inn puljevis i mindre grupper for å unngå trengsel i lokalet. Enmetersregelen gjelder også utenfor lokalet. Hold avstand, vis hensyn. Vi stiller med håndsprit til alle.
Velkommen!
